• Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt
Manag-E Norge AS
Logg inn / Registrer deg
Telefon: +47 - 67 10 14 90
Del
Logg inn
 / Registrer deg

* Påkrevd Har du glemt ditt passord?
Ny Bruker ?Registrer deg
Manag-E Norge AS
manag-e support
Manag-E Norge AS
  • Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt

Saas Service Management fra Hornbill

Hjem » Artikler » Saas Service Management fra Hornbill
Previous Next

Saas Service Management fra Hornbill


Sammenlignet med tradisjonelle Service Management løsninger, krever Hornbill Service Managemet betydelig mindre innsats og ressurser ved implementering og for videre vedlikehold. Systemet er bygget på en «Collaboration Platform». Det gir en moderne tilnærming som blander de mest effektive prinsipper fra tradisjonell Service Management beste praksis, med innovative sosiale prinsipper som setter brukere istand til vi å hjelpe hverandre og støtte oppunder en moderne forretningsvirksomhet.

Når disse elementene anvendes, er kundeopplevelsen forsterket og effektivitet betydelig forbedret.

  • Det er en ekte SaaS basert løsning. Kunde vil alltid være på siste versjon, og har ingen kost knyttet til drift, vedlikehold eller oppgraderinger.
  • Garantert prisnivå, abonnementet vil aldri øke i pris så lenge man er kunde.
  • Volumrabatt hvor hver ny bruker blir billigere enn den forrige
  • 30-dagers gratis igangkjørings periode hvor det settes opp SSO, importerer brukere/kunder, kjører opplæringssesjoner og hjelper til med å få på plass Incident prosessen. Er man fornøyd etter disse 30 dagene, kan man starte abonnementet, eller terminere prosjektet.

Se også: Hornbill ServiceManager.pdf

Mobilitet
Med bruk av standard HTML5, Responsive Web Design er applikasjonen tilgjengelig i de vanligste Browsere, samt i egne Mobile Apps for iPhone og Androide.

Språk
Hornbill har fokusert på å skape teknologi for å gjøre det enkelt for folk å kommunisere med hverandre fra hvor som helst i verden, selv om de ikke snakker samme språk.

  • Språk forståelse og In-app oversettelsestjenester
  • Fullt oversettbar brukergrensesnitt
  • Enkelt å endre terminologi eller språk for å dekke spesifikke forretningsbehov


Chat/samtaler
Du kan chatte i sanntid med dine medarbeidere. Én til én eller gruppesamtaler, og du kan legge inn tekst, bilder og video. Viktige funksjoner inkluderer:

  • En-til-en private samtaler
  • Gruppesamtaler
  • Embedded innhold, inkludert video og bilder
  • Støttes på skrivebordet (nettleser) og mobile enheter
  • Bevarer full historikk over alle samtaler


Service, Asset & Configuration Management
Gir full oversikt over alle tjenester og forskjellige typer utstyr, inkluder relasjoner. Dette er enkelt og lett forståelig grafisk visualisert i applikasjonen. Informasjonen viser også tilknyttede prosess-record som f.eks. Incident i den grafiske fremvisningen.

Ta en titt i vedlagte video nedenfor.

Request og Incident Management
Applikasjonen tilbyr et enkelt grensesnitt som i stor grad minner om den standard man i dag er vant til i privatlivet med tanke på samhandling over nett. Full av funksjonalitet, men fortsatt enkelt å bruke. Se hvordan applikasjonen fungerer for en Service Desk medarbeider.

HR Request / Facility Request
Hornbill Enterprise Service Management effektiviserer og forbedrer kvaliteten på andre henvendelser utenfor IT, som HR og Facility, gjennom en selvbetjeningsportal med en intuitiv Katalog med forhåndsdefinerte tjenester. Dette sikrer en stabil tjeneste-respons da de fleste typer forespørsel kan være forhåndsdefinert og lett tilgjengelig for sluttbruker. Portalen gjør det lettere for ansatte å kommunisere og spore fremdriften av deres HR/Facility forespørsler.


En demo
En litt mer detaljert gjennomgang av funksjonalitet i Hornbill Service Manager, er tilgjengelig i videoen under.

Del
  • Siste nyheter

    • SMAX gratis i tre måneder 29. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS tilbyr et komplett SMAX-miljø, med lisens for ti samtidige saksbehandlere og et ubegrenset antall sluttbrukere, gratis i tre måneder, forutsatt bestilling senest ...
    • Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning 27. mars 2020Rolf Frydenberg
      Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:   Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, ...
    • Orientering om Covid-19 12. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS har i dag publisert en orientering ifm. koronavirus (Covid-19). Selskapet har pr. i dag (12.03.2020) ingen ansatte som er smittet eller i ...
    • Manag-E presenterer DSM på Aim2North AI-konferansen 15. oktober 2019Rolf Frydenberg
      7. november går AI og maskinlæring konferansen Aim2North av stabelen i Oslo, og Manag-E Nordic AS er igjen med. Årets presentasjon dreier seg om hvordan ...
  • Våre samarbeidspartnere

    Micro Focus
    Vertica
    V-Hosting
    FastPass
    Looker
Copyright © 2019 Manag-E Nordic AS

    Ditt Navn (påkrevd)

    Din E-Post(påkrevd)

    Emne

    Din Melding

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Topp