• Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt
Manag-E Norge AS
Logg inn / Registrer deg
Telefon: +47 - 67 10 14 90
Del
Logg inn
 / Registrer deg

* Påkrevd Har du glemt ditt passord?
Ny Bruker ?Registrer deg
Manag-E Norge AS
manag-e support
Manag-E Norge AS
  • Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt

Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning

Hjem » Forside2 » Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning
Previous Next

Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:

 

Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, eller hos Manag-E Nordic som drifter for mange. En felles oppgradering, men hver tenant har sin egen konfigurering av data, tjenestekatalog og prosesser.
Kodeløs konfigurasjon: Alle tilpasninger og all kundespesifikk utvikling gjøres gjennom konfigurering, ingen programmering over hodet. Nye moduler utvikles også uten noen form for koding.
Maskinlæring og analyse: Løsningen forstår hvordan nye saker skal håndteres ut fra hvordan tidligere saker ble håndtert. Referanser til tjenester, utstyr etc. knyttes automatisk til saken.
Håndtering av alle slags saker: Saker og henvendelser kan like gjerne gjelde HR, regnskap, innkjøp og vaktmestertjenester som IT. Om spesielle områder krever annen sikkerhet, håndteres det med adskilte data domener.
Selvbetjening: Mobil-app og portal som er intuitiv og enkel som Google-søk. Mange saker kan løses før brukeren rekker å sende dem inn. Enkelt samspill mellom brukere for «kompis-hjelp».

 

For mer informasjon, kontakt Manag-E Nordic AS (salg@managenordic.no) eller gå til https://managenordic.no/smax

Du er kanskje også interessert i:

  • Manag-E introduserer SaaS tjeneste for Service Management
  • Service Management seminar – Presentasjoner
  • Hvordan ITSM påvirkes av GDPR
  • IT4IT – Detect to Correct (D2C)
  • IT4IT – Request to Fulfill (R2F)
  • <<
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • >>
Del
  • Siste nyheter

    • SMAX gratis i tre måneder 29. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS tilbyr et komplett SMAX-miljø, med lisens for ti samtidige saksbehandlere og et ubegrenset antall sluttbrukere, gratis i tre måneder, forutsatt bestilling senest ...
    • Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning 27. mars 2020Rolf Frydenberg
      Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:   Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, ...
    • Orientering om Covid-19 12. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS har i dag publisert en orientering ifm. koronavirus (Covid-19). Selskapet har pr. i dag (12.03.2020) ingen ansatte som er smittet eller i ...
    • Manag-E presenterer DSM på Aim2North AI-konferansen 15. oktober 2019Rolf Frydenberg
      7. november går AI og maskinlæring konferansen Aim2North av stabelen i Oslo, og Manag-E Nordic AS er igjen med. Årets presentasjon dreier seg om hvordan ...
  • Våre samarbeidspartnere

    Micro Focus
    Vertica
    V-Hosting
    FastPass
    Looker
Copyright © 2019 Manag-E Nordic AS

    Ditt Navn (påkrevd)

    Din E-Post(påkrevd)

    Emne

    Din Melding

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Topp