Hornbill Service Manager
Sammenlignet med tradisjonelle Service Management løsninger, krever Hornbill Service Manager betydelig mindre innsats og ressurser ved implementering og for videre vedlikehold. Systemet er bygget på en «Collaboration Platform». Det gir en moderne tilnærming som blander de mest effektive prinsipper fra tradisjonell Service Management beste praksis, med innovative sosiale prinsipper som setter brukere istand til vi å hjelpe hverandre og støtte oppunder en moderne forretningsvirksomhet.
Når disse elementene anvendes, er kundeopplevelsen forsterket og effektivitet betydelig forbedret.
- Det er en ekte SaaS basert løsning. Kunde vil alltid være på siste versjon, og har ingen kost knyttet til drift, vedlikehold eller oppgraderinger.
- Garantert prisnivå, abonnementet vil aldri øke i pris så lenge man er kunde.
- Volumrabatt hvor hver ny bruker blir billigere enn den forrige
- 30-dagers gratis igangkjørings periode hvor det settes opp SSO, importerer brukere/kunder, kjører opplæringssesjoner og hjelper til med å få på plass Incident prosessen. Er man fornøyd etter disse 30 dagene, kan man starte abonnementet, eller terminere prosjektet.
Se også: Hornbill Service Manager.pdf
Mobilitet
Med bruk av standard HTML5, Responsive Web Design er applikasjonen tilgjengelig i de vanligste Browsere, samt i egne Mobile Apps for iPhone og Androide.
Språk
Hornbill har fokusert på å skape teknologi for å gjøre det enkelt for folk å kommunisere med hverandre fra hvor som helst i verden, selv om de ikke snakker samme språk.
- Språk forståelse og In-app oversettelsestjenester
- Fullt oversettbar brukergrensesnitt
- Enkelt å endre terminologi eller språk for å dekke spesifikke forretningsbehov
Chat/samtaler
Du kan chatte i sanntid med dine medarbeidere. Én til én eller gruppesamtaler, og du kan legge inn tekst, bilder og video. Viktige funksjoner inkluderer:
- En-til-en private samtaler
- Gruppesamtaler
- Embedded innhold, inkludert video og bilder
- Støttes på skrivebordet (nettleser) og mobile enheter
- Bevarer full historikk over alle samtaler
Service, Asset & Configuration Management
Gir full oversikt over alle tjenester og forskjellige typer utstyr, inkluder relasjoner. Dette er enkelt og lett forståelig grafisk visualisert i applikasjonen. Informasjonen viser også tilknyttede prosess-record som f.eks. Incident i den grafiske fremvisningen.
Ta en titt i vedlagte video nedenfor.
Request og Incident Management
Applikasjonen tilbyr et enkelt grensesnitt som i stor grad minner om den standard man i dag er vant til i privatlivet med tanke på samhandling over nett. Full av funksjonalitet, men fortsatt enkelt å bruke. Se hvordan applikasjonen fungerer for en Service Desk medarbeider.
HR Request / Facility Request
Hornbill Enterprise Service Management effektiviserer og forbedrer kvaliteten på andre henvendelser utenfor IT, som HR og Facility, gjennom en selvbetjeningsportal med en intuitiv Katalog med forhåndsdefinerte tjenester. Dette sikrer en stabil tjeneste-respons da de fleste typer forespørsel kan være forhåndsdefinert og lett tilgjengelig for sluttbruker. Portalen gjør det lettere for ansatte å kommunisere og spore fremdriften av deres HR/Facility forespørsler.
En kort demo
En litt mer detaljert gjennomgang av funksjonalitet i Hornbill Enterprise Service Management, er tilgjengelig i videoen under.
Du er kanskje også interessert i: