• Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt
Manag-E Norge AS
Logg inn / Registrer deg
Telefon: +47 - 67 10 14 90
Del
Logg inn
 / Registrer deg

* Påkrevd Har du glemt ditt passord?
Ny Bruker ?Registrer deg
Manag-E Norge AS
manag-e support
Manag-E Norge AS
  • Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt

HP Service Manager 9.40 – Hva er nytt

Hjem » Nyheter » HP Service Manager 9.40 – Hva er nytt
Next

HP Service Manager 9.40 – Hva er nytt
HP Service Manager 9.40 er nå tilgjengelig og denne versjonen inneholder mye bra funksjonalitet.
I HP ServiceE Manager 9.40 introduseres begrepene «Codless mode» og «Classic mode”. Med Service Manager Codeless vil du få en fullverdig løsning med Process Designer i alle moduler, mens  Classic mode kun benytter Process Designer for Knowledge Manager og Service Lever Agreement.

Det finns egne application upgrade guides for løsninger som allerede har Process Designer og for de som ikke har det.

Smart Analytics funksjonalitet er nå integrert direkte i Service Manager 9.40 og vil gjøre applikasjonen «smartere» og mer proaktiv. Oppretting av nye henvendelser blir enklere ved hjelp av «Smart Ticket», og Problem candidates blir enklere å fange opp ved hjelp av «Hot Topic Analytics».

Den nye og forbedrede Report funksjonaliteten sikrer raskere analyse og løsning ved hjelp av oversiktlige dashboard og rapporter. Denne funksjonaliteten erstatter MySM. Man kan få rapporter tilsendt på epost som PDF til faste intervaller, eller lagre rapportene som HTML på en server for å få tilgang til jevnlige rapporter.

En helt ny survey modul er nå integrert slik at man ikke lenger trenger tredjeparts verktøy for å gjøre kundetilfredshetsundersøkelser etc
Web klienten er forbedret, og fargekoder gir en bedre oversikt over alle åpne saker. System Navigator er gjort mer fleksibel og det er nå mye enklere å tilpasse utseende med tanke på logoer, farger og fonter. I tillegg kan man velge vertikal eller horisontal layout.


Registrering av nye saker er også forenklet og automatisert ved hjelp av Smart Interaction. Det blir færre felter å registrere for Support og mindre manuelt arbeid. Support trenger kun å fylle inn hvem henvendelsen er fra, og hva henvendelsen gjelder. Smart Interaction finner så riktig kategorisering og tjenestevalg basert på analyse av tidligere saker som er registrert.


De foreslåtte verdiene kan overstyres av operatør, men erfaring fra kunder viser at man oppnår 70-90% riktig valg via Snart Interaction. Funksjonaliteten blir bedre og bedre jo mer data som er tilgjengelig.
Også Mobile Application har gjennomgått en del forbedringer og ESS for Mobile er nå integrert i HPSM 9.40. Med sitt brukervennlige grensesnitt er det lagt til rette for enkel og rask dialog med support, med mulighet for å sende ved bilde av feilsituasjonen direkte ved saksopprettelse. Smart Analytics vil da sjekke evt. tekst i bildene og lagrer dette i saken.

Se video her:

 

 

 

What's New In Service Manager 9.40

Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon eller en uforpliktende demonstrasjon.

Del
  • Siste nyheter

    • SMAX gratis i tre måneder 29. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS tilbyr et komplett SMAX-miljø, med lisens for ti samtidige saksbehandlere og et ubegrenset antall sluttbrukere, gratis i tre måneder, forutsatt bestilling senest ...
    • Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning 27. mars 2020Rolf Frydenberg
      Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:   Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, ...
    • Orientering om Covid-19 12. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS har i dag publisert en orientering ifm. koronavirus (Covid-19). Selskapet har pr. i dag (12.03.2020) ingen ansatte som er smittet eller i ...
    • Manag-E presenterer DSM på Aim2North AI-konferansen 15. oktober 2019Rolf Frydenberg
      7. november går AI og maskinlæring konferansen Aim2North av stabelen i Oslo, og Manag-E Nordic AS er igjen med. Årets presentasjon dreier seg om hvordan ...
  • Våre samarbeidspartnere

    Micro Focus
    Vertica
    V-Hosting
    FastPass
    Looker
Copyright © 2019 Manag-E Nordic AS

    Ditt Navn (påkrevd)

    Din E-Post(påkrevd)

    Emne

    Din Melding

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Topp