• Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt
Manag-E Norge AS
Logg inn / Registrer deg
Telefon: +47 - 67 10 14 90
Del
Logg inn
 / Registrer deg

* Påkrevd Har du glemt ditt passord?
Ny Bruker ?Registrer deg
Manag-E Norge AS
manag-e support
Manag-E Norge AS
  • Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt

HPE Service Manager

Hjem » Artikler » HPE Service Manager
Previous Next

Service Manager fra Micro Focus er en Big Data service desk med integrert handlingsanalyse (Smart analytics).

Her kan du lese om nyeste versjon av Service Manager Automation (SMA-X)

HPE Propel teknologien finnes i både operatør- og sluttbruker portalen inn i kundeportalen, og sammen med en intelligent chat funksjon gir dette en fantastisk brukeropplevelse. Sluttbrukerportalen fungerer som en startside for alle sluttbruker-aktiviteter og den kan tilpasses både med tanke på utseende (branding) og funksjonalitet.

service-manager-service-portal

Service Portalen tilbyr en moderne nettbutikk med funksjonalitet der sluttbrukere kan bestille, spore og administrere sine bestillinger. Godkjenning av ordre kan enkelt gjøres direkte via en varslingsmail til den eller de med ansvar for godkjenningen.

shop

Sluttbrukere kan enkelt opprette en ny support forespørsel ved kun å legge inn en beskrivelse av problemet eller laste opp et skjermbilde som viser feilmeldingen. Smart Analytics jobber så i bakgrunnen og analyserer kundens beskrivelse og bilde, for så å kategoriesere og tildele henvendelsen til rette instans. Søkefunksjonaliteten er iDOL basert søk på tvers av modulene

Smart Analytics gjør det også mulig for sluttbrukere å få hjelp fra virituell agent som kan svare 24×7, og forslå løsninger på kjente problemer. Den virituelle agenten vil kunne komme med flere løsningsforslag hentet fra Knowledge Articles, Hot News, Service- og Support Items.  Ofte vil dette løse sluttbrukers problem  og gi en bedre opplevelse av tjenesten i tillegg til at antall henvendelser som personell må håndtere vil minske. Sluttbrukere kan også opprette Live Chat med operatør . Da vil Chat henvendelsen legges i en kø der operatøren vil kunne se info relatert til sluttbrukeren i tillegg til beskrivelse av problemet. I en Live Chat vil man også få opp løsningsforslag.

smart-email2

Email funksjonaliteten bygger også på Big Data teknologi, både for inngående og utgående epost. Inngående epost kreerer automatisk en interaction i Service Manager, og ved hjelp av iDol blir henvendelsen automatisk kategorisert.  Ved utgående epost kan den virituelle agenten automatisk foreslå løsninger ved å sende ved info fra Knowledge Articles, Service eller Support Items.

Survey modulen er HTML basert og man trenger derfor ingen tredjeparts verktøy. Man kan sende individuelle undersøkelser direkte fra en sak eller konfigurere applikasjonen til å sende ut undersøkelser etter gitte regler. Resultatene av undersøkelsene kan vises i et visuelt grensesnitt som gir god oversikt til enhver tid.

Service Manager inneholder også en uCMDB Impact widget som visualiserer effekten av å gjennomføre en endring. Dette vil være et nyttig hjelpemiddel i beslutningsprosessen.

For mer info om nyeste versjon av HPSM se vår artikkel «Service Manager Automation» eller se denne videoen for en kort innføring:

Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon eller en uforpliktende demonstrasjon.

Del
  • Siste nyheter

    • SMAX gratis i tre måneder 29. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS tilbyr et komplett SMAX-miljø, med lisens for ti samtidige saksbehandlere og et ubegrenset antall sluttbrukere, gratis i tre måneder, forutsatt bestilling senest ...
    • Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning 27. mars 2020Rolf Frydenberg
      Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:   Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, ...
    • Orientering om Covid-19 12. mars 2020Rolf Frydenberg
      Manag-E Nordic AS har i dag publisert en orientering ifm. koronavirus (Covid-19). Selskapet har pr. i dag (12.03.2020) ingen ansatte som er smittet eller i ...
    • Manag-E presenterer DSM på Aim2North AI-konferansen 15. oktober 2019Rolf Frydenberg
      7. november går AI og maskinlæring konferansen Aim2North av stabelen i Oslo, og Manag-E Nordic AS er igjen med. Årets presentasjon dreier seg om hvordan ...
  • Våre samarbeidspartnere

    Micro Focus
    Vertica
    V-Hosting
    FastPass
    Looker
Copyright © 2019 Manag-E Nordic AS

    Ditt Navn (påkrevd)

    Din E-Post(påkrevd)

    Emne

    Din Melding

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Topp