HP Service Manager 9.32 er designet med fokus på forbedret kvalitet på produktet, tilføring av etterspurt funksjonalitet og mer brukervennlig grensesnitt.
Utvidete muligheter for egne tilpasninger i Service Request Catalog og Mobility gjør det nå enklere å imøtekomme business prosesser.
Process Designer støttes nå også for modulene service desk, incident management,
knowledge management og problem management, i tillegg til Change management.
Brukergrensesnittet er forbedret og det er nå støtte for tasks i incidentmodulen.
Dette vet vi mange av våre kunder har etterpurt!
Ny funksjonalitet som er nyttig for operatører er blant annet visning av antall relaterte saker og vedlegg ved siden av selve page-navnet. Dersom det står 0 her så trenger man ikke gå inn på pagen for å se etter vedlegg eller relasjoner.
I tillegg er arbeidsflyten i problem- og known error mer strømlinjeformet.
HPSM Server funksjonalitet og sikkerhet er også forbedret, og det er nå støtte for
hardware load balancer, RESTful web services api.
Du kan lese mer om dette på HP’s blogg