• Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt
Manag-E Norge AS
Logg inn / Registrer deg
Telefon: +47 - 67 10 14 90
Del
Logg inn
 / Registrer deg

* Påkrevd Har du glemt ditt passord?
Ny Bruker ?Registrer deg
Manag-E Norge AS
manag-e support
Manag-E Norge AS
  • Hjem
    • Personvernerklæring
  • Om Oss
    • Om Manag‐E
    • Historie
    • Ledelse
    • Nyheter
    • Personvern og GDPR
  • Tjenester
    • Rådgivning
    • Forvaltning
    • Konsulentleveranse
    • SaaS
    • Support
  • Produkter
  • Support
  • Artikler
  • Kontakt

10 grunner til at ITSM feiler

Hjem » Artikler » 10 grunner til at ITSM feiler
Previous Next

Sammenlignet med tradisjonelle Service Management verktøy, krever Hornbill Service Manager betydelig mindre innsats og ressurser ved implementering og for videre vedlikehold. Systemet er bygget på en «Collaboration Platform». Det gir en moderne tilnærming som blander de mest effektive prinsipper fra tradisjonell Service Management beste praksis, med innovative sosiale prinsipper som setter brukere istand til vi å hjelpe hverandre og støtte oppunder en moderne forretningsvirksomhet.

Hornbill Service Manager er en ekte SaaS løsning, dvs. at alle kundene alltid er på samme, siste versjon. Kunden har ingen jobb – eller kostnad – knyttet til drift, vedlikehold eller oppgraderinger. Det gjøres automatisk, og ny funksjonalitet kan tas i bruk, uansett om man har gjort egne tilpasninger i tidligere versjon eller ikke. Dette er en av de viktigste grunnene til at Hoernbill Servide Manager har høyere suksessrate enn mange andre ITSM verktøy.

Les også Stephen Manns artikkel om ti grunner til at tradisjonelle ITSM implementeringsprosjekter feiler. Fyll ut skjemaet nedenfor, og du får tilsendt en link for å laste ned artikkelen.

    E-post (obligatorisk)

    Navn

    Jeg aksepterer at jeg kan få tilsendt informasjon fra Manag-E på min epostadresse

    Del
    • Siste nyheter

      • SMAX gratis i tre måneder 29. mars 2020Rolf Frydenberg
        Manag-E Nordic AS tilbyr et komplett SMAX-miljø, med lisens for ti samtidige saksbehandlere og et ubegrenset antall sluttbrukere, gratis i tre måneder, forutsatt bestilling senest ...
      • Fem grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning 27. mars 2020Rolf Frydenberg
        Her er fem gode grunner til at SMAX er en overlegen Service Management løsning:   Multi-tenant: Felles kode for flere kunder, internt i et konsern som drifter selv, ...
      • Orientering om Covid-19 12. mars 2020Rolf Frydenberg
        Manag-E Nordic AS har i dag publisert en orientering ifm. koronavirus (Covid-19). Selskapet har pr. i dag (12.03.2020) ingen ansatte som er smittet eller i ...
      • Manag-E presenterer DSM på Aim2North AI-konferansen 15. oktober 2019Rolf Frydenberg
        7. november går AI og maskinlæring konferansen Aim2North av stabelen i Oslo, og Manag-E Nordic AS er igjen med. Årets presentasjon dreier seg om hvordan ...
    • Våre samarbeidspartnere

      Micro Focus
      Vertica
      V-Hosting
      FastPass
      Looker
    Copyright © 2019 Manag-E Nordic AS

      Ditt Navn (påkrevd)

      Din E-Post(påkrevd)

      Emne

      Din Melding

      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Topp