Service Management Automation – SMA-X
Med Micro Focus Service Management Automation (SMA-X) kan du øke hastigheten på serviceleveransen, samtidig som opplevelsen blir mer tilfredsstillende for sluttbrukere og ansatte. Dette frigjør tid som kan brukes på viktige forretningsinitiativer.
Service Desk løsningen gir enkel tilgang til ITIL-baserte tjenester. Konfigurasjon og distribusjon tar minutter i stedet for timer. Og administrasjons- og vedlikeholdsoppgaver er enkle og raske.
Best av alt, du kan utnytte store data (BigData) for å gi innsikt, levere kunnskap og identifisere trender.
Service Management Automation er en komplett «multi-tenant» løsning. Det vil si at den egner seg godt til å kjøre flere separate organisasjoner på en felles infrastruktur. SMA-X kan kjøres i ulike sky-løsninger eller som en SaaS-løsning via driftsleverandør.
Raskere service - Bedre opplevelse - Lavere kostnader
Ny og forbedret funksjonalitet
Service Management Automation-X tilbyr bransjens mest engasjerende og interaktive serviceopplevels gjennom en chatbot-drevet virtuell agent og smart-epost funksjon. Service Desk løsningen har også integrert sosialt nettverk og tilbys som app til mobil.
La oss se litt nærmere på hva som er nytt og forbedret i Service Manager Automation.
«Container»-basert løsning
SMA-X er «container»-basert og gir deg derfor muligheten til å bygge og distribuere avanserte IT-løsninger som kan kjøre i alle slags miljøer. Gjennom avanserte funksjoner får du fleksibilitet kombinert med full kontroll over dine data.
Kan kjøres på offentlig sky
Micro Focus tilbyr muligheten for å installere og jobbe med Service Management Automation-X-instanser som er distribuert på blant annet Amazon Web Services (AWS).
Kodefri og versjonsfri konfigurasjon
Kodefri og versjonsfri konfigurasjon gir raskere igangsetting og mindre kostnader (lavere TCO). Gjennom automatiserte oppgraderinger får du nesten umiddelbar tilgang til nye funksjoner.
Moderne brukeropplevelse
SMA-X er brukervennlig og har innebygd analytics og automatisering.
- Mobilapplikasjon utfyller webportalen med et strømlinjeformet grensesnitt med fokus på viktige oppgaver som må styres på farten.
- Virtuelle agenter gir automatisert assistanse med integrert live-chat og e-post for å forbedre kontinuerlig kundestøtte.
- Sosiale samarbeidsfunksjoner med muligheter for å dele erfaringer, stille spørsmål til andre brukere og gi hverandre tilbakemeldinger.
- ChatOps-bots muliggjør et bedre samarbeid mellom operatører og verktøy. Dette gir raskere løsningstider og bedre gjenbruk av kunnskap.
Multi-tenant løsning
Service Manager Automation gir bransjeledende multi-tenancy og høy skalerbarhet. Det tilbys distribusjonsfleksibilitet på tvers av on-premiss og sky for globale og regionale driftsleverandører.
Tilleggsapplikasjoner
Service Desk løsningen tilbyr også en rekke analysebaserte applikasjoner. Blant annet prosjektstyring, ressursstyring, applikasjons- og tjenesteportefølje, økonomisk sporing og håndtering av nye ideer.
Change og «Hot Topics»-analyse
SMA-X bruker bransjeledende IDOL-analyser for å forbedre kontroll og oversikt over endringer og for å hjelpe operatørene med å levere en bedre tjeneste.
Forbedret «Smart Ticketing»-analyse
Med SMA-X får du også bransjens første Optical Character Recognition(OCR) og maskinlæringssystem slik at henvendelser kan tas i mot og viderefordeles på en mer effektiv måte.
Les gjerne Roy Ritthalers blogpost om SMA-X og hvordan løsningen vil bidra til å øke hastigheten i din digitale virksomhet.
Her kan du lese Micro Focus sin pressemelding om lanseringen av SMA-X.
Du er kanskje også interessert i: