Service Management Automation X


Endelig! SMAX er selvbetjeningsløsningen som faktisk lar folk hjelpe seg selv.

Vårt hovedprodukt SMAX fra OpenText er kundesenter, IT Service Management og Enterprise Service Management i én og samme pakke. Sydd sammen av den kraftige og private innebygd AI-agenten Aviator.  Velkommen til en helt ny tjenesteflyt!

Hero-3
hero-mobile

Norske kundesentre er overbelastet. Alt for mye må gjøres manuelt. Gamle chatbot-er nede i hjørnet hjelper ingen, hverken sluttbrukere eller operatører. Tvert imot. 

Løsningen er en privat og sikker AI-agent som er bygget rett inn i saksbehandlingssystemet dere allerede bruker. En AI som ikke svarer hva som helst til hvem som helst, men som gir akkurat dere de svarene dere trenger. I sanntid. En AI som kjenner dere, har tilgang til kvalitetssikret data – og som løser de vanligste IT-utfordringene dere har automatisk. 

Skjær gjennom manuelle prosesser og stor belastning på kundesenteret med deres egne, innebygde AI fra OpenText, bygget rett inn i SMAX. Spesialisert AI som funker fra dag én.

SMAX er en morderne, selvlærende Service Management-løsning. For IT-avdelingen, selvfølgelig. Men systemet er utvidbart til alle deler av organisasjonen. I en og samme app. Moderne og intuitivt. AI-drevet.

Overblikk over de viktigste funksjonene i  Service Management Automation X:

Smart lisensstyring

Om dere trenger navngitte (named) eller samtidige (concurrent) lisenser, eller begge deler, kan alt løses i SMAX.

Kan kjøres på offentlig sky

Kan installeres på blant annet Microsoft Azure og Amazon Web Services (AWS).

Kodefri, versjonsfri konfigurasjon

Egne tilpasninger hindrer ikke oppgraderingsløp og gir rask tilgang til nye funksjoner.

Moderne brukeropplevelse

Moderne funksjoner for analyse, automatisering og smarte oppslagsmuligheter.

Skalerbar multi-tenant-løsning

Fleksibel distribusjon på tvers av on-premise og sky og for intern eller ekstern drift.

Change og «Hot Topics»-analyse

Bransjeledende IDOL-analyser sikrer god kontroll og oversikt over endringer.

Møt Aviator. En helt ny type AI-agent, bygget rett inn i SMAX

SMAX_Service_Portal-1024x641 (1)

SMAX omfatter moduler for Service Request Management, Incident Management, Problem Management, Change Management, Release Management, Service Level Management, Service Asset and Configuration Management, Service Portfolio Management, Service Catalog Management, Knowledge Management, Application Portfolio Management og Idea and Proposal Management.

I tillegg er det støtte for finansielle oppgaver knyttet til utstyrsadministrasjon og  kontraktstyring.

SMAX er brukervennlig og har innebygde funksjoner og verktøy for automatisering og analyse. SMAX har dessuten innebygget støtte for spørreundersøkelser.

  • Mobilapplikasjon utfyller webportalen med et strømlinjeformet grensesnitt med fokus på viktige oppgaver som må styres på farten.

  • Virtuelle agenter gir automatisert assistanse med integrert live-chat og e-post for å forbedre kontinuerlig kundestøtte.

  • Sosiale samarbeidsfunksjoner med muligheter for å dele erfaringer, stille spørsmål til andre brukere og gi hverandre tilbakemeldinger.

Med Aviator om bord - sørger SMAX dessuten for at dere kan slippe AI-kreftene løs på førstelinjen i bedriften. Få ned ventetiden, la folk hjelpe seg selv gjennom menneskelignende, datadreven dialog – og få de vanligste IT-oppgavene løst automatisk. 

Aviator kobler seg opp på deres egne, kvalitetssikrede innhold for å gi brukbare svar som alltid forholder seg til relevant kontekst. Og den løser de vanligste IT-forespørslene automatisk – alt etter hvem som spør. Personvern er allerede tatt hånd om. Samtalene forblir deres. 

Vink farvel til ventetid og treg saksbehandling, si hei til raskere og sikrere kundestøtte - og lever det brukerne har behov for. Hver eneste gang.

Rolf

Vi leverer en helhetsløsning

 

Ved å velge oss som digitaliseringspartner sikrer dere dere ikke bare kraftige verktøy, men også en dedikert organisasjon med omfattende erfaring innen feltet. Vårt erfarne team, med over 100 års bransjeerfaring til sammen, støtter kundene våre gjennom hele leveranseprosessen, også lenge etter at implementeringen av verktøyene er ferdigstilt. For er det én ting vi vet, så er det at enhver organisasjon vil ha behov for endring og utvikling i fremtiden. 

Vi legger stor vekt på å etablere flere kontaktpunkter for virksomheten deres, fra dedikert driftsstøtte og support til strategisk rådgivning og utvikling. Dette gjør at vi kan samarbeide tett med dere for å realisere felles ideer, gjennomføre forbedringer, og videreutvikle produktet og implementeringen i tråd med deres fremtidige behov. 

Som deres samarbeidspartner har vi kapasiteten og kompetansen til å følge opp på flere nivåer, og vi er dedikert til å sikre at våre kunder oppnår suksess ikke bare ved implementeringen, men også i tiden etterpå. Med vår støtte og veiledning kan dere være trygge på at dere får en pålitelig partner som er engasjert i deres suksess og kontinuerlige vekst. 

background-cp-screen card-screen-bg

Prøvekjøre SMAX i deres virksomhet?

Ta kontakt!