Kom på seminar 27. september i Klingenberg kino i Oslo med temaet «Verktøystøtte for Service Management». (Gå til denne siden for mer info eller påmelding.) Blant mange interessante foredragsholdere er Manag-Es Rolf Frydenberg med temaet «Service Management uten IT».
Kortbeskrivelse av foredraget
«Dette foredraget er viet bruk av service management verktøy og teknologi til å håndtere andre typer henvendelser og oppgaver enn de klassiske ITIL-baserte IT Service Desk oppgavene og prosessene. Hvordan gjennomfører man dette uten å skrive en eneste linje med kode, men allikevel dra full nytte av teknologier som kunstig intelligens, chatbots, maskinlæring og automatisering.»
Selvfølgelig bygger foredraget på muligheter som ligger i Micro Focus verktøyet SMAX, som Manag-E drifter og forvalter som en skytjeneste i datasentrene til 99X.no i Oslo. Men det bygger i minst like stor grad på de erfaringer som Manag-Es kunder har gjort med slike tjenester i praksis. For det er en stor verden der ute som har behov for Service Management uten at de driver med IT-tjenester!
Mer informasjon
For mer informasjon om dette temaet, SaaS-tjenesten SMAX, eller Manag-E generelt, kontakt salg@managenordic.no.