IT Service Management
Alle oppgaver er blitt IT-utfordringer.
Optimaliser tjenesteleveransen for å møte dagens teknologiske behov raskt og effektivt.
Dette kan IT Service Management gjøre for dere:
Løs mer, raskere
Automatisering øker løsningshastigheten for IT-forespørsler.
Brukervennlighet = tilfredshet
Intuitive grensesnitt gjør IT-systemene lettere å forstå og bruke.
Finn svar med AI
Sentralisert kunnskapsbase. Automatisk, AI-støttet deling av viktig informasjon.
Mindre venting, mer gjøring
Kortere ventetid på IT-støtte øker produktiviteten og effektiviteten.
Forenkle IT, reduser stress
Gjør håndteringen av komplekse IT-utfordringer enklere.
Hjelp flere med færre midler
Håndtér store volum av henvendelser, bli varslet om de viktigste - og prioriter automatisk hvem som skal få hjelp.
ITSM i praksis
IT Service Management handler mer om interaksjon med mennesker enn om systemer og utstyr.
Et typisk eksempel på IT Service Management er en ansatt som logger seg inn i en portal for å be om tilgang til en applikasjon eller bestille ny laptop. Når riktig skjema er fyllt ut og sendt vil det trigge en rekke prosesser i bakhånd. Ofte vil det sendes en melding til nærmeste leder som skal godkjenne at den ansatte kan få ny laptop før bestillingen går videre. Deretter kan det være automatiske oppgaver som sjekker hva som finnes på lager, hva som er forventet leveringsdato osv. En bestilling kan også håndteres manuelt av en saksbehandler, og da blir gjerne bestilling automatisk routet til et rett team på bakgrunn av ekspertise, lokasjon eller andre forhåndsbestemte kriterier. Ganske smart!
Med oss på laget får dere mer enn bare et verktøy
Ved å velge oss som digitaliseringspartner sikrer dere dere ikke bare kraftige verktøy, men også en dedikert organisasjon med omfattende erfaring innen feltet. Vårt erfarne team, med over 100 års bransjeerfaring til sammen, støtter kundene våre gjennom hele leveranseprosessen, også lenge etter at implementeringen av verktøyene er ferdigstilt. For er det én ting vi vet, så er det at enhver organisasjon vil ha behov for endring og utvikling i fremtiden.
Vi legger stor vekt på å etablere flere kontaktpunkter for virksomheten deres, fra dedikert driftsstøtte og support til strategisk rådgivning og utvikling. Dette gjør at vi kan samarbeide tett med dere for å realisere felles ideer, gjennomføre forbedringer, og videreutvikle produktet og implementeringen i tråd med deres fremtidige behov.
Som deres samarbeidspartner har vi kapasiteten og kompetansen til å følge opp på flere nivåer, og vi er dedikert til å sikre at våre kunder oppnår suksess ikke bare ved implementeringen, men også i tiden etterpå. Med vår støtte og veiledning kan dere være trygge på at dere får en pålitelig partner som er engasjert i deres suksess og kontinuerlige vekst.