SMAX: Hvordan øke produktiviteten i Service Management med generativ AI?
Bli med på vårt webinar og lær mer om Aviator. Her får du se hvordan en spesialisert AI kan løse virkelige utfordringer i norsk tjenesteforvaltning, både i offentlig og privat sektor. Ikke for alle og enhver. Men for akkurat dere.
Gikk du glipp av webinaret, men er interessert i presentasjonen?
AI og Service Management er en god idé. Eller?
Joda. Hvis du bare er klar over fallgruvene!
I en verden hvor ChatGPT og generiske språkmodeller tilbyr umiddelbare svar, står mange virksomheter overfor dilemmaet om disse svarene faktisk er anvendelige i deres spesifikke kontekst.
Selv om ideen om AI i kundeservice og saksbehandling virker lovende, finnes det noen viktige fallgruver. For eksempel:
1) Du kan ikke vite at svaret bygger på kvalitetssikre kilder, du vet ikke hvor det er funnet – og du vet ikke om det er sant.
2) Du risikerer at sensitiv informasjon og personopplysninger kommer på avveie om du laster opp data.
3) AI-en du bruker har ikke tilgang på deres interne kilder, som for eksempel kunnskapsartikler, kontrakter, osv.
4) Du har ikke kontroll på hvem som ser hva i forhold til rettighetene de har. Eller ikke har.
Høres det betenkelig ut?
Løsningen er en privat AI-agent som er bygget rett inn i systemet dere bruker.
En AI som ikke bare svarer hva som helst til hvem som helst, men som gir dere svar. Som dere kan bruke. En AI som skjønner hvordan akkurat deres virksomhet snakker. Og som løser de vanlige IT-utfordringene deres automatisk.
Aviator fra OpenText er innebygd i SMAX. Og fungerer ikke en vakker dag i fremtiden, men allerede. Bli med på vårt webinar og lær mer om Aviator. Her får du se hvordan en spesialisert AI kan løse virkelige utfordringer i norsk tjenesteforvaltning, både i offentlig og privat sektor.
Ikke for alle og enhver. Men for akkurat dere.
Kursholder?
Det er Rolf Frydenberg.
Han er daglig leder i Manag-E Nordic AS og en av grunnleggerne i selskapet. Han har over 40 års erfaring fra IT-bransjen. Han har gjennom mange år bistått store virksomheter med komplekse IT-prosjekter, både implementeringer og evalueringer (inklusive benchmarking). Rolf er en ettertraktet foredragsholder og har stått på talerstolen i flere land i Europa samt i USA.