Configuration Management System


Unngå IT-forstyrrelser. På forhånd.

Universal Discovery og UCMDB utgjør et moderne Configuration Management System (CMS). Universal Discovery (UD) gir deg ende-til-ende oversikt over både skytjenester og on-premise tjenester, og CMS danner grunnlaget for Asset Management for både hardware og software.

Hero-3
hero-mobile

Universal Discovery innhenter informasjon fra alle standard operativsystemer, applikasjoner, nettverks- og lagringsenheter, inklusive sky- og virtualingsplattformer som AWS, Azure, Google Cloud, VMWare, Kubernetes, OpenShift, Nutanix. Universal Discovery kan også innhente informasjon om nettverksutstyr og PCer.

Universal Discovery (UD) kan installeres on-premise eller på skyplattfomer, og innhenter data både agentløst (for oversikt) og ved hjelp av agenter for mer detaljert informasjon, inklusive bruk av lisenser og hvilken programvare som er aktiv (ikke bare installert).

Overblikk over de viktigste funksjonene med Universal Discovery og UCMDB:

Skybasert oppdagelse

Oppdager utstyr og programvare på tvers av skyplattfomer, med støtte for Amazon AWS, Microsoft Azure, Google Cloud, med mer.

Maskinlæring utvider oppdagelsen

Ved hjelp av innebygget maskinlæring finner oppdagingsfunksjonene frem til installerte lisenser/programvare.

Oppdag endringer når de skjer

Endringer i skymiljøer skjer stadig raskere. Med Universal Discovery oppdages endringene raskt, og gir deg full oversikt til enhver tid.

Automatisert oppdaging

Ved hjelp av mer enn 180 predefnierte mønstre, finner oppdagingsfunksjonene utstyr, programvare, tjenester og relasjoner automatisk.

Konfigurasjonsstyring

Få oversikt over alle konfigurasjoner. OpenText Universal CMDB (UCMDB) gir innsikt i endringer som er utført, både de som følger planen og de som ikke gjør det.

Integrert CMS-løsning

OpenText CMS og UCMDB er fundamentale funksjoner som støtter en rekke applikasjoner på OPTIC plattformen, som SMAX, HCMX, DCA og OperationsBridge.

wordpress_services

 

Thanh

Med Manag-E på laget får dere mer enn bare et verktøy

 

Ved å velge oss som digitaliseringspartner sikrer dere dere ikke bare kraftige verktøy, men også en dedikert organisasjon med omfattende erfaring innen feltet. Vårt erfarne team, med over 100 års bransjeerfaring til sammen, støtter kundene våre gjennom hele leveranseprosessen, også lenge etter at implementeringen av verktøyene er ferdigstilt. For er det én ting vi vet, så er det at enhver organisasjon vil ha behov for endring og utvikling i fremtiden. 

Vi legger stor vekt på å etablere flere kontaktpunkter for virksomheten deres, fra dedikert driftsstøtte og support til strategisk rådgivning og utvikling. Dette gjør at vi kan samarbeide tett med dere for å realisere felles ideer, gjennomføre forbedringer, og videreutvikle produktet og implementeringen i tråd med deres fremtidige behov. 

Som deres samarbeidspartner har vi kapasiteten og kompetansen til å følge opp på flere nivåer, og vi er dedikert til å sikre at våre kunder oppnår suksess ikke bare ved implementeringen, men også i tiden etterpå. Med vår støtte og veiledning kan dere være trygge på at dere får en pålitelig partner som er engasjert i deres suksess og kontinuerlige vekst. 

background-cp-screen card-screen-bg

Vi er klare til å snakke med deg!

Ta kontakt!