Vi vet alle hvor irriterende det kan være med treg respons på en nettside eller en mobilapplikasjon. Dårlige brukeropplevelser kan føre misfornøyde kunder og tapt fortjeneste. Dårlig ytelse gir også lavere produktivitet blandt de ansatte.
Undersøkelser viser at:
- – 47% forventer at en nettside skal vises innen 2 sekunder.
- – 40% forlater en nettside som bruker mer enn 3 sekunder på vises.
- – 79% av netthandlere vil ikke handle på samme sted igjen hvis de er misfornøyde med ytelsen.
- – 52% av netthandlere poengterer at rask visning av sidene er avjørende for handel.
Kilde: https://blog.kissmetrics.com/loading-time/
HPE har løsningen for hvordan bedrifter proaktivt kan kjøre brukeropplevde ende-til-ende målinger på alle sine tjenester og applikasjoner.
Med HPE AppPulse Active & AppPulse Mobile kan du måle ytelse og tilgjengelighet fra 80 lokasjoner rundt i verden , samt velge lokasjoner i eget nettverk. Slik kan du oppdage problemer FØR det påvirker sluttbrukeres opplevelse!
HPE AppPulse og AppPulseMobile
HPE AppPulse er en brukervennlig programmvare for overvåking av mobil, web og SaaS apps. Innen 5 minutter er du i gang med å monitorere en tjeneste/applikasjon, med detaljert informasjon om tilgjengelighet og ytelse.
HPE AppPulse inkluderer ende-til-ende brukeropplevelses overvåkning (APM – Application Performance Management). HPE AppPulse monitorerer applikasjoner på tvers av tradisjonelle, virituelle, mobile og skybaserte miljøer. Innsamlet data gir et helhetlig bilde av dine tjenester og applikasjoner med tilgjengelighet og ytelse – sett fra et sluttbrukerperspektiv!
Enkel oppstart – ingen bekymringer!
AppPulse er en SaaS løsning og det blir derfor ikke behov for klargjøring av servere, databaser, installasjon av software o.l. HPE klargjør en AppPulse instans for deg kort tid etter bestilling. Du slipper bekymringer med patching, oppgraderinger og generelt vedlikehold. Alt er en del av SaaS løsningen og du vil alltid kjøre siste versjon og ha tilgang til dagsaktuell teknologi og funksjonalitet
Analytics og Service Level Agreements
AppPulse vil kontinuerlig analysere all data som samles inn og rapportere per tjeneste/applikasjon. Analysen vil trigge på avvik fra normale måleresultater og gi en enkel og tydelig oversikt. Monitoreringen kan også vurderes mot SLA krav som settes opp i AppPulse. Dette vil gi oversiktlige rapporter om oppnådd SLA kravtil dagsaktuell teknologi og funksjonalitet
Rapporter kan sendes direkte som vedlegg i epost ad-hoc eller inngå i en regelmessig rapportering.
Ta kontakt med oss for mer informasjon eller en uforpliktende demonstrasjon.