Verktøy som setter mennesker først

Les om SMAX og våre andre AI-drevne produkter.

 

cta-background
cta-background
VÅRT HOVEDPRODUKT SMAX:

Endelig! En selvbetjenings-løsning som faktisk lar folk hjelpe seg selv.

SMAX (Service Management Automation X) er kundesenter, avansert IT Service Management og Enterprise Service Management – i én og samme avanserte løsning. 

I våre dager er alle bedrifter IT-bedrifter. Det tar SMAX høyde for. Derfor er det kanskje ikke IT-avdelingen som får størst glede av SMAX. Det er det HR, Lønn og Eiendom som får. Eller kanskje marketing eller finansavdelingen. 

SMAX sørger for at du kan slippe AI-kreftene løs på førstelinjen i bedriften. Få ned ventetiden, la folk hjelpe seg selv gjennom menneskelignende, datadreven dialog – og få de vanligste IT-oppgavene løst automatisk. 

Hvordan? Fordi SMAX har sin egen, innebygde AI-agent. Sikker, privat - og oppdatert på virksomhetens data. Eller sagt på en annen måte:

Det er på tide å pensjonere den kjipe chatboten nede i hjørnet.

Aviator er en sikker, generativ AI-tjeneste som drives av OpenTexts proprietære store språkmodell. Og den er bygget inn i SMAX fra scratch. Det betyr at virksomheter som bruker saksbehandlingssystemet har sin egen ekspertassistent, som alltid er tilgjengelig. 

Aviator kobler seg opp på deres egne, kvalitetssikrede innhold for å gi brukbare svar som alltid forholder seg til relevant kontekst. Og den løser de vanligste IT-forespørslene automatisk – alt etter hvem som spør. Personvern er allerede tatt hånd om. Samtalene forblir deres. 

 

Les mer om SMAX

Vink farvel til ventetid og treg saksbehandling, si hei til en hverdag der kundestøtten blir raskere, sikrere – og konsekvent leverer det brukerne har behov for.

 

 

Les mer om de verdensledende OpenText- produktene vi leverer 

Vi bygger på OPTIC plattformen til Opentext

 

Her er et utvalg av produktene vi tilbyr: 

Service Management Automation X (SMAX)

Moderne og selvlærende tjenestestyring og saksbehandlingssystem for alle typer henvendelser, med innebygd AI-assistent.

Les mer

Data Center Automation (DCA)

Automatisert oppdatering og patching av servere med sårbarhetskontroll.

Les mer

Operations Orchestration (OO)

Sikker og skalerbar plattform med brukervennlig grensesnitt som hjelper deg å automatisere hele IT-miljøet.

Les mer

Hybrid Cloud Management (HCMX)

Siste generasjon av overvåking, kontroll og drift av skytjenester og egenproduserte tjenester på virtuelle plattformer.

Les mer

Configuration Management System (CMS)

Moderne CMS som sammen med Universal Discovery gir deg ende-til-ende oversikt over alle dine tjenester.

Les mer

Network Operations Management (NOM)

Nettverket er mer sentralt enn noen gang. NOM integrerer topologi, feilhåndtering, ytelse og konfigurering i en løsning.management services.

Les mer

Operations Bridge (OpsB)

Operations Bridge har to hovedformål: Å gi oversiktsbildet for alt som overvåkes, og overvåke i detalj servere, applikasjoner og tjenester.

Les mer

GreenOps (HCMX FinOps Express)

GreenOps bruker FinOps-prinsipper for å balansere bærekraft med effektiv kostnadskontroll.

Les mer

Vi er en del av Orbify-familien

Vi er et heleid datterselskap av Orbify.AI - som investerer i modne teknologiselskaper og er aktiv eier i vekststrategien til alle datterselskapene sine. Med langsiktige eiere i ryggen har vi kraft til å gjennomføre​

Orbify.AI har som ambisjon å være en ledende leverandør av programvareløsninger innen digitalisering, effektivisering og optimalisering av forretningsprosesser.

Det forplikter Manag-E. Og gir oss gjennomføringskraft.   

 

                             orbifffenerordnet

 

100
%
Oppetid siste åtte kvartaler
50
%
Vekst i antall SMAX-saksbehandlere
67
%
Andel offentlige anbud vunnet siste 12 måneder
0
%
Tapte kunder (churn) siste 12 måneder

Slik går vi frem for å

matche deres behov og krav


1. Rådgivning

Endringsprosesser må drives frem av noen som har kompetanse på området.

2. Analyse av nåsituasjon

Kunnskap om hvor man er kreves for å vite hvor veien skal gå.

3. Utvikling av målbilde

Gjennom workshops utarbeides et omforent målbilde for hvor man skal.

4. Gap-analyse

Ved å se målbilde og nåsituasjon opp mot hverandre, finner man hva som bør endres.

5. Implementering

En tiltaksplan basert på de «gap» som har størst verdi i forhold til kostnad, gir gunnlaget for gjennomføringen.

6. Opplæring

For å sikre vellykket digitalisering, kreves det kompetanseheving i hele organisasjonen.

Rolf

Ute etter en digitaliseringspartner?

 

Ved å velge Manag-E som digitaliseringspartner sikrer dere dere ikke bare kraftige verktøy, men også en dedikert organisasjon med omfattende erfaring innen feltet. Vårt erfarne team, med over 100 års bransjeerfaring til sammen, støtter kundene våre gjennom hele leveranseprosessen, også lenge etter at implementeringen av verktøyene er ferdigstilt. For er det én ting vi vet, så er det at enhver organisasjon vil ha behov for endring og utvikling i fremtiden. 

Vi legger stor vekt på å etablere flere kontaktpunkter for virksomheten deres, fra dedikert driftsstøtte og support til strategisk rådgivning og utvikling. Dette gjør at vi kan samarbeide tett med dere for å realisere felles ideer, gjennomføre forbedringer, og videreutvikle produktet og implementeringen i tråd med deres fremtidige behov. Vi har kapasiteten og kompetansen til å følge opp på flere nivåer, og vi er dedikert til å sikre at våre kunder lykkes.

Dra nytte av en dedikert organisasjon som har funnet digitaliseringsløsninger de siste 25 årene. 
Ta kontakt med oss, så finner vi ut hva vi kan få til sammen. 

 

Send oss en mail

 

ELLER RING PÅ (+47) 90 12 79 92