Verktøy som setter mennesker først
Les om OpenText Service Management og våre andre AI-drevne produkter.
Endelig! En selvbetjenings-løsning som faktisk lar folk hjelpe seg selv.
OpenText Service Management (Tidligere SMAX) er kundesenter, avansert IT Service Management og Enterprise Service Management – i én og samme avanserte løsning.
I våre dager er alle bedrifter IT-bedrifter. Det tar OpenText Service Management høyde for. Derfor er det kanskje ikke IT-avdelingen som får størst glede av løsningen. Det er det HR, Lønn og Eiendom som får. Eller kanskje marketing eller finansavdelingen.
OpenText Service Management sørger for at du kan slippe AI-kreftene løs på førstelinjen i bedriften. Få ned ventetiden, la folk hjelpe seg selv gjennom menneskelignende, datadreven dialog – og få de vanligste IT-oppgavene løst automatisk.
Hvordan? Fordi OpenText Service Management har sin egen, innebygde AI-agent. Sikker, privat - og oppdatert på virksomhetens data. Eller sagt på en annen måte:
Det er på tide å pensjonere den kjipe chatboten nede i hjørnet.
Aviator er en sikker, generativ AI-tjeneste som drives av OpenTexts private store språkmodell. Og den er bygget inn i OpenText Servie Management fra grunnen av. Det betyr at virksomheter som bruker saksbehandlingssystemet har sin egen ekspertassistent, som alltid er tilgjengelig, både for sluttbruker og saksbehandler.
Aviator kobler seg opp til kundens egne, kvalitetssikrede innhold for å gi brukbare svar som alltid forholder seg til relevant kontekst. Og den løser de vanligste IT-forespørslene automatisk – alt etter hvem som spør. Personvern er allerede tatt hånd om. Samtalene forblir deres.
Vink farvel til ventetid og treg saksbehandling, si hei til en hverdag der kundestøtten blir raskere, sikrere – og konsekvent leverer det brukerne har behov for.
Les mer om de verdensledende OpenText- produktene vi leverer
Her er et utvalg av produktene vi tilbyr:
OpenText Service Management (tidligere SMAX)
Moderne og selvlærende tjenestestyring og saksbehandlingssystem for alle typer henvendelser, med innebygd AI-assistent.
SupportPilot
SupportPilot™ fra Orbify.AI benytter kunstig intelligens til å identifisere, analysere, prioritere og besvare kundeforespørsler effektivt.
CSRD Orchestrator
CSRD Orchestrator forenkler det uoversiktlige og komplekse arbeidet rundt datainnsamling og rapportering i henhold til CSRD direktivet.
Data Center Automation (DCA)
Automatisert oppdatering og patching av servere med sårbarhetskontroll.
Operations Orchestration (OO)
Sikker og skalerbar plattform med brukervennlig grensesnitt som hjelper deg å automatisere hele IT-miljøet.
Hybrid Cloud Management (HCMX)
Siste generasjon av overvåking, kontroll og drift av skytjenester og egenproduserte tjenester på virtuelle plattformer.
Configuration Management System (CMS)
Moderne CMS som sammen med Universal Discovery gir deg ende-til-ende oversikt over infrastruktur, programvare og tjenester.
Network Operations Management (NOM)
Nettverket er mer sentralt enn noen gang. NOM integrerer topologi, feilhåndtering, ytelse og konfigurering i en løsning.
Operations Bridge (OpsB)
Operations Bridge har to hovedformål: Å gi oversiktsbildet for alt som overvåkes, og overvåke i detalj servere, applikasjoner og tjenester.
Vi er en del av Orbify.AI-familien
Vi er et heleid datterselskap av Orbify.AI - som investerer i modne teknologiselskaper og er aktiv eier i vekststrategien til alle datterselskapene sine. Med langsiktige eiere i ryggen har vi kraft til å gjennomføre
Orbify.AI har som ambisjon å være en ledende leverandør av programvareløsninger innen digitalisering, effektivisering og optimalisering av forretningsprosesser.
Det forplikter Manag-E. Og gir oss gjennomføringskraft.
Slik går vi frem for å
matche deres behov og krav
1. Rådgivning
Endringsprosesser må drives frem av noen som har kompetanse på området.
2. Analyse av nåsituasjon
Kunnskap om hvor man er kreves for å vite hvor veien skal gå.
3. Utvikling av målbilde
Gjennom workshops utarbeides et omforent målbilde for hvor man skal.
4. Gap-analyse
Ved å se målbilde og nåsituasjon opp mot hverandre, finner man hva som bør endres.
5. Implementering
En tiltaksplan basert på de «gap» som har størst verdi i forhold til kostnad, gir gunnlaget for gjennomføringen.
6. Opplæring
For å sikre vellykket digitalisering, kreves det kompetanseheving i hele organisasjonen.
Ute etter en digitaliseringspartner?
Ved å velge Manag-E som digitaliseringspartner sikrer dere dere ikke bare kraftige verktøy, men også en dedikert organisasjon med omfattende erfaring innen feltet. Vårt erfarne team, med over 100 års bransjeerfaring til sammen, støtter kundene våre gjennom hele leveranseprosessen, også lenge etter at implementeringen av verktøyene er ferdigstilt. For er det én ting vi vet, så er det at enhver organisasjon vil ha behov for endring og utvikling i fremtiden.
Vi legger stor vekt på å etablere flere kontaktpunkter for virksomheten deres, fra dedikert driftsstøtte og support til strategisk rådgivning og utvikling. Dette gjør at vi kan samarbeide tett med dere for å realisere felles ideer, gjennomføre forbedringer, og videreutvikle produktet og implementeringen i tråd med deres fremtidige behov. Vi har kapasiteten og kompetansen til å følge opp på flere nivåer, og vi er dedikert til å sikre at våre kunder lykkes.
Dra nytte av en dedikert organisasjon som har funnet digitaliseringsløsninger de siste 25 årene.
Ta kontakt med oss, så finner vi ut hva vi kan få til sammen.